fredag 14 maj 2010

Myspys


Igår så tände vi ljus och myste med alkoholfritt champange, bär och choklad. Varför tänder man inte ljus oftare? Det blir så harmoniskt i lägenheten då. Jag märker att jag mår så bra av tända ljus och blir avslappnad. Ska nog försöka komma i håg att göra det oftare.

Ngt som var lite konstigt var att jag är helt säker på att jag såg en svart katt hoppa ner från fåtöljen på balkongen. Så klart fanns det ingen katt där men men. Kanske var pappas katt... Fick förresten en hälsning av min döda far. Min kompis som hade sett honom berättade saker som hon inte kan ha haft en aning om. Så nu går jag och tänker mycket på det. Både lycklig och sorgsen samtidigt.

3 kommentarer:

sara sa...

Va mysigt det lät

Keeya sa...

Tack, kan starkt rekommendera :)

Alma och vi sa...

har du mkt andligt runt dig? Antar att du har lite i alla fall eftersom du ser svarta katter och att du känner att det blir harmoniskt i lägenheten när du tänder ljus! Själv har jag farfar som är här och inspekterar ibland och nu även min morfar verkar det som. Framför allt är det Wilma som märker av morfar, farfar känner jag mest röklukten efter när han har varit på övervåningen (hans sovrum var där).

Förstår att du är sorgsen men gläd dig åt att han faktiskt sökte upp din kompis för att få förmedla saker till dig! Inte många som får den möjligheten! Anders pappa gjorde det och lugnade Anders med att han gillade det livet Anders hade skaffat sig och att han hade valt rätt väg! :o)
Kram!