onsdag 30 juni 2010

Molnig men härlig morgon!

Härligt att börja dagen med en extra stor cappuccino :)


Anders skulle klart försova sig om inte jag var hemma. Idag igen väckte jag honom! Nu sitter jag med datorn i knät, koppen i handen och tittar på magen som rör sig! Ser så roligt ut :)

Igår så fixade jag naglarna hos min barndomsvän och hon gör mig alltid lika nöjd. Sen åt vi lunch tillsammans. (haha nu börjar jag låta som en fjortisblogg) Jag älskar att det är sommar på riktigt nu. Badade för andra gången igår i Sickla sjön och det är redan 23 grader varmt i vattnet. Så härligt att kunna svalka sig när man är så varm som gravid.

1 kommentar:

emmademma sa...

Mmm.. Vad sugen jag blev på en cappuccino nu! Ska ta och göra en till mig själv i morgon bitti! Vilken lyx att fixa naglarna.. Skulle jag också vilja!