söndag 18 juli 2010

Estelles och Zpigges bröllop 17/7-10

Dagen började med att träffades hos frisören och gjorde oss i ordning. Mycket skratt som vanligt med dessa tjejer! Bruden blev lite glad av skumpan men det hör ju bara till. På min bröllopsdag drack jag Redbull vodka som den finne jag är ;) Men igår fick jag nöja mig med alkoholfritt cider och det funkar lika bra det med.

Lina, en av tärnorna! En mycket rolig tjej med en massa humor och självinsikt!

Jag hjälper Linda med hennes ögonbryn. Linda var också en av tärnorna och en underbart jordnära tjej med en massa kärlek för alla.

Jag hade lite svårt att fastna på bild i går men det bjuder jag på för det viktigaste är att bruden är prinsessan på sitt bröllop!

Och det var hon verkligen! Så strålande vacker och lycklig! Jag älskar den här kvinnan! Hon ställer alltid upp och finns för sina nära och kära. Hon har så mycket att ge sin familj och sina vänner.

Det lyckliga brudparet. De har vad man kan verkligen kalla giftastycke. De kompleterar varandra på så många vis.



Tärnorna under vigselakten. Jag hade äran att hålla ringarna och jag var så rädd att jag skulle tappa dem i sjön. (vi stod på en brygga som gungade ganska rejält i bland)

Vigselakten var så vacker. Det hela började däremot med ett litet roligt inslag. Precis när det skulle börja brummade det förbi en sportig motorbåt med starka motorer. Så det var bara att vänta lite. Men jag kan säga att det var nog inte ett öga torrt och jag hade svårt att inte börja stor gråta!

Nygifta med deras söta lilla flicka Alice





Min frisyr igår.

Bröllops festen var rolig med mycket skratt och dans. Tyvärr orkade jag inte dansa för det lilla pyret i magen stretade emot och så fick jag sendrag och vad kramper. Anders var tvungen att massera mina ben för att det skulle gå över. Hahah när Anders för en gångs skull ville dansa. Men det viktigaste av allt var att brudparet hade en underbar dag och det verkligen lyste en massa kärlek ifrån dem. All lycka till er Estelle och Zpigge! <3

Inga kommentarer: