fredag 30 juli 2010

Tjejlunch!

Idag så hade vi tjejlunch på Thaibåten. Ja som de flesta vet har de ju väldigt god mat där. Vi åt lunch med Kenitra, Mia, Terran och Anna. Super trevliga tjejer allihopa! Tyvärr blev inte kortet bra som jag tog på alla tjejerna så jag skippar att publicera det. Efter lunchen strosade vi omkring på Söder och shoppade lite. Jag hittade fina dekorationer till ungens rum...


Kenitra och Mia väntar på maten.


Mia hade gjort sig illa och satt på barnplåster. Kunde inte låta bli att fota det ;)



Sötaste, finaste Mia! Alltid lika vacker! Vad skulle jag göra utan henne? Heheh lite rolig grej, Mia vill så hemskt gärna känna när bebisen sparkar. Men alltid när hon lägger handen på magen slutar ungen. Anna fick känna men direkt när Mia skulle försöka slutade det. Liten spark fick hon ändå... Heheh jag kommer nog få anställa Mia för att få barnet till ro. Verkar ju ha lugnande effekt på henne...

Snart åker vi till landet som ligger i Vingåker. Vi ska vara där tills på söndag. Få se hur jag kommer att kunna blogga men ska försöka.

3 kommentarer:

sara sa...

svar: tack! :D

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ni verkar haft en bra dag:)

Rebecca sa...

Hej! Har du någon mailadress?
Mvh Rebecca