måndag 2 augusti 2010

Landet

Så i helgen var vi på landet med Anders och Kenitra. Vi hade absolut ingen mottagning där ute så jag har varit avskärmad hela helgen. Ganska skönt igentligen... Vi tog det lugnt och åt god mat. I Vingåker finns det en outlett så vi shoppade lite såklart. Jag försökte hitta vinteroverall till skruttan men hittade tyvärr ingen. Men Adidas skor och en hjälmmössa hittade jag iaf. Två par skor köpte jag till mig själv och maken hittade som vanligt en massa kläder till sig själv.


Anders nya leksak. :) Synd bara att bakbromsarna strulade.


Clara var överlycklig för hon fick springa omkring lös på gården. Här visar hon tungan till dem hon inte gillar ;)

På lördag kvällen blev det bastubad. Så skönt och det var trevligt för många grannar var där samtidigt med oss. Till och med Kenitra vågade basta men bada det vägrade hon. Och igentligen vem hade trott att jag skulle bada i 17 graders vatten?! Man ser nu att jag är höggravid. Magen har gjort en spurt i omfång...

På söndagen regnade det så vi tänkte åka in till Katrineholm för att strosa omkring i affärerna. Men allt var stängt. Så tillslut hittade vi ett griskafé ute på ett fält. Kafét var ett tält bredvid en grisuppfödning. Heheh vem hade trott att vi skulle ha ett sådant söndagsnöje... ;)

Vad tror ni? Skulle vi bli bra grisuppfödare?

2 kommentarer:

Karin sa...

klart nu skulle! Du är ju urtjusig i stövlar och allt! :P

Keeya sa...

Hahahah :D