tisdag 31 augusti 2010

Baby shower

Mia, Kenitra, Charlotte och Eini
I söndags anordnade Kenitra en baby shower för mig. Hon fixade snacks och fika och allt gick åt! Speciellt browniesen! Den var super god. Grannen var lika söt som vanligt och kom över med en massa fika som också försvann snabbt. Hon bakar alltid något till oss. Hahah känner mig lite i lä där... ;) Det kom många glada tjejer och vi hade mycket mysigt. De flesta kände inte varandra men ändå pratade alla med varandra. Vi lärde Kenitra dejtandets regler här i Skandinavien. Hahah det blev rätt mycket skratt angående det.

Fick en massa presenter för skruttan. Notera att nästan allt är rosa ;) ! Hahah men alla vet ju att jag gillar rosa. :) Hello Kitty gossedjuret är väldigt stort och den kan man ha som amningskudde. Jag tackar alla igen för de fina presenterna, hade verkligen inte behövts utan det viktiga var att ni kom.

3 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Roligt med babyshower! Hade jag med velat haft men det känns ju lite b å fixa en själv..

Hoppas dagen din blir bra! kram

Madde sa...

Skoj med babyshower, ser ut som ni fåt massa fina saker till lillan =) Nu e det inte långt kvar :P kramis

sara - mamma till wilda sa...

Va kul! Min blev oxå så där lyckad. Hello Kitty nallen är Wildas nya favvis =)