tisdag 31 augusti 2010

Uppe tidigt

Vad tidigt jag är upp idag men jag måste säga att jag piggare nu än när jag går upp 9. Kanske sover jag för mycket och därför har svårt att sova... Tycker också att det är så vackert på morgonen när solen skiner. Det är så klart och friskt. Speciellt på hösten när luften är nästan lite krispig. Men varför jag är uppe är för att jag tvättar alla bebiskläder nere i tvättstugan. Så mysigt att bara titta på dem. Anders och jag sorterade allt igår efter färg och båda var nog lika förvirrade/uppspelta. :) Nu så verkar skruttan inte hitta en bra ställning i magen för hon far runt så att hela magen vrider sig. Vi fick ett gossedjur med en speldosa och den spelar vi upp för henne. Det ska jag göra nu.

3 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Ja har man bara lyckats ta sig ur sköna sängen är det ju faktiskt himla skönt att komma upp i tid.:-)

BM besöket är redan avklarat. Gick bra som vanligt! :-)

Mysigt att tvätta bebiskläder! Tänkte jag skulle ta och tvätta bebisens sängkläder och dyl idag jag! Mysgöra, faktiskt. Enda gången det är kul att tvätta! haha!

Jättefin bild på magen din!

kramen

floosan sa...

Det är det bästa med hösten att luften blir så frisk och allt blir så vackert =) va poetisk jag lät denna morgon då höhö, ha en underbar dag!

sara - mamma till wilda sa...

Men åh så mysigt. Kommer så väl ihåg då jag gjorde det och sen fick vika in de fint i garderoben. LYCKA!