lördag 28 augusti 2010

God morgon!

Det är tur att jag jobbar inom vården så jag vet hur man stoppar upp kuddar kring en person så att den ligger skönt. Jag har en liten under magen, en större bakom ryggen, en stor mellan benen och en mellan stor mjuk på magen så att armen kan vila skönt på den. Tack vare detta kunde jag sova 5 timmar i ett sträck. Nackdelen med alla dessa kuddar är att det är svårt att ta sig ur sängen med magen som är i vägen. Och som gravid behöver man kissa rätt så ofta...

(Bilden lånad från www.presentjakt.se)
Hunden passade på att hoppa upp i sängen när husse inte är hemma. Hon gör alltid det när någon av oss inte är hemma. Då hoppar hon upp på den tomma sidan av sängen och kryper in under täcket. Maken är på killweekend i Polen. Det gamla killgänget firar att de fyllde 30 år i år. Hahaha ja de lär ju ha kul...

1 kommentar:

Karin sa...

minns att jag hade exakt samma tankar "tur att jag faktiskt kan det här" och sen "faaan vad krångligt, nu måste jag kissa igen".
men snart är det över. snart kan du sova på mage, du behöver inte kissa.. du kommer vakna av andra skäl, men det känns mest bara mysigt!
kraam