lördag 28 augusti 2010

Tjejkväll på restaurang Kungsholmen

Vi hade tjejkväll i kväll. God mat och trevligt sällskap. Vi passade på för Victoria var och hälsade på här i Stockholm och vi har inte sett henne på ett år ungefär. De flesta drog vidare till Gerdas men höggravida jag längtade bara hem till min säng ;). Vill passa på att länka Karins inlägg om extrem högerpolitik. Tycker det är hemskt att folk inte vill förstå att alla människor är lika värda oavsett kön, nationalitet, sexualitet eller social bakgrund.


Blir lite suddiga bilder när man inte har blixt. Men jag klippte håret idag och jag tycker att det blev väldigt kort. Antar att jag behövde det då det var i februari jag klippte mig senast. Har inte gjort ngt med mitt hår på ett bra tag ;)

Eini, jag tar gärna emot din naprapats nummer. Jag provar vad som helst för att slippa värken. Vad kul det ska bli att ses på söndag!

3 kommentarer:

floosan sa...

Det är inge fel på halsen i sig bara att jag har ont i halsen just nu =) halsont. Va mysigt ni ser ut och ha det

BabyLuka sa...

Hej tjejen och välkommen hem igen!
Hoppas att ni hade det trevligt i Finland!

Har inte kommenterat ngt ang din blogg - Den är jättefin!!!

Vi syns imorgon!

Många kramar
Grannen från dörren bredvid dig
= P

Karin sa...

tack för länken :)