fredag 26 november 2010

Nya naglar och gos med sötaste tjejrna

Min kära vän Estelle kom över och det var härligt att ses igen. Vi ses för sällan! Fikade först här och sen åkte vi till Monica för att fixa mina naglar. Blir alltid lika fint!

www.salongnordh.se
Vi planerar att ha Botox fest i hennes salong. Min vän är läkare och utför Botox och läpp behandlingar. Så om någon är intresserad är det bara att höra av sig till mig. Jag tar själv Botox för det hjälper mot min migrän. Såklart kan man inte ta Botox om man ammar så jag får vänta lite.

Efteråt gick Estelle, jag och Lovisa till Babyproffsen och jag köpte lite fler nappflaskor till älsklingen. Haha att man kan tycka att det är så roligt att gå in i sådana affärer! Man vill ju köpa allt till sötnosen. Vi skulle fika men blev lite onyttiga och gick till Macdonalds istället. ;)


Nu ligger Skruttan i mitt knä och myser. Att man kan älska någon så mycket!


1 kommentar:

Becca-Mamma till Ellen sa...

Vad fina dina naglar blev. Och jag älskar dina ringar!! Riktigt fina :D

Hoppas ni har en mysig fredagkväll. Vad duktig Lovisa är som slår på sina leksaker! Kramar