fredag 26 november 2010

Plastikkirurgi

Det har uppmärksammats i media på senaste tiden angående pastikoperationer som har misslyckats och till och med lett till döden. En kvinna som åkte till Polen för att förstora brösten vaknade aldrig upp efter operationen. All kirurgi är riskfyllt och jag tror inte många inser det. Som jag har skrivit tidigare så är det upp till var och en men man skall tänka noga om man vill utsätta sig för riskerna. Jag tycker att plastikkirurgi är ok och till och med bra i vissa lägen. Men det är tråkigt om man gör det av fel anledningar.

Läs gärna denna artikel på dn.se och mitt tidigare inlägg om plastikkirurgi.

1 kommentar:

Anna- Mamma till Kevin sa...

Ja gör det! :-)

Jag är FÖR plastikoperationer så länge man gör det utav rätt anledning. Dvs för sin egen skull/ för att må bättre!

Men i vissa fall går det ju lätt till överdrift kan jag tycka.

KRAMEN! Hoppas ni får en skön helg!