onsdag 19 januari 2011

Award



Fick denna fina award av nyfunnen söt blogg vän Liw. Tack snällaste du och för de fina konversationerna :) Jag känner mig hedrad.
Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
År 1954 hade arbetet i kommissionen för de mänskliga rättigheterna fortskridit så långt att förslag till två konventioner, den ena om medborgerliga och politiska rättigheter och den andra om ekonomiska , sociala och kulturella rättigheter, kunde avges till generalförsamlingen. (Mänskliga rättigheter av Hans Danelius)
Vad var det senaste du såg på tv?
Ett hus på landet på kanal 8
Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n, maken, hunden som går omkring och tvättmaskinen.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från Willy´s till bilen kl 17:00
Vad har du på dig?
Vita Hello Kitty mysbyxor ;), och vit topp.
Vilken var den senaste filmen du såg?
My best friends girl.
Skulle du överväga att flytta utomlands?
Det pratar vi faktiskt om ganska ofta. Florida vore underbart men EU´s huvudkvarter ligger ju i Bryssel...
Lämnar vidare till 5 bloggvänner. Ni är så många jag tycker om men måste välja 5 så jag tar några som jag inte har skickat ngt till ännu.

2 kommentarer:

Liw sa...

Tack för dina fina ord :-)

hmm, är du också hus på landet frälst? Jag kan fastna framför de där engelska hus/inrednings serierna i evigheter :-S

Vilken härlig dag ni verkar haft. Här hemma märker vi också av en mycket mer harmonisk dotter när båda är hemma. Eller så är det tålamodet som är större :-)

kram

Stina sa...

Tack för awarden vilken ära!!! blev jätte glad. Jag hoppar att skicka den vidare för alla bloggar jag läser har redan fått den. Men tack igen! Hoppas ni mår bra! Kram