tisdag 18 januari 2011

Keeya mobilbloggar

photomap

Super koncentrerad

10 kommentarer:

Becca-Mamma till Ellen sa...

Haha, jag bara älskar din hund!

sabrina sa...

Ja visst är den klänningen söt :) & vilken söt hund ni har! Gud va stor Lovisa har blivit! Hoppas allt är bra med er :) Kramar

Anna-Mamma till Kevin sa...

Nej jag vet..Å mjölk finns ju..Bara inte tillräckligt..

Men skönt iaf å veta nu så man kan göra nåt åt det och "göda" honom lite! :-) Flaska är han tack och lov lite van med redan det funkar bra och ge både och!

På denna MAM flaska fanns det 4 (?) olika "dropphastigheter" på napparna! Himla fiffigt!

KRAM

Caroline sa...

Ha ha ha, igen!

donken sa...

klart som fan, ankan RÖRDE ju på sig där den guppiluppar.. ;)

vill du att jag ska göra ett vallentinkort till din man, åt dig? :) maila mig: ankan_quack87@hotmail.com

tar tretti kr, o då ingår frakt o kuvert och inspiration, o kärlek... och själva kortet förstås!
hehe! ;)

sara - mamma till wilda sa...

hahaha Den vill verkligen ha den där ankan va?

Stina sa...

Hihihi. så söt. vill så gärna ha den fina ankan. vi kämpar med våran lillahund som gärna vill ha alla Elises leksaker. kram

Liw sa...

god förmiddag kära du, det finns en award att hämta hos mig. :-)

HOppas ni får en fin onsdag!

madde sa...

Haha, stackars.. Ni får köpa en egen badanka till henne =) Buster har varit jätte duktig och lyssnar på vad som e hans att leka med =D Hur mår ni annars då? kraaam

Unknown sa...

Ställ en fråga i min bloggsvars ruta och bli länkad för mina 400-600 unika besökare/dagen:)