lördag 29 januari 2011

Jag känner mig så lyckligt lottad!



Jag har världens underbaraste dotter. Jag kunde aldrig tro att man kan älska så här mycket! Hon är det finaste som finns för oss. Hon förgyller vardagen.


Jag har en härlig make som är en underbar pappa till vår dotter. Vi har varit tillsammans snart 8 år och gått igenom mycket. Både problem i förhållandet och problem utifrån. Men detta har bara förstärkt oss som ett par. Jag vet att han ställer upp för mig i vått och torrt och lika så jag för honom. Vi är en familj och jag verkligen älskar min make.


Öken resa i Egypten 2009

Nyårsafton i Thailand 2009-2010
Jag har underbara vänner. Både gamla och nya. Ni är så många och jag vill att ni skall veta att jag uppskattar er alla! Några bilder av några av mina underbara vänner. Ni är fler och ni vet själva vilka ni är!




Som sagt ni är betydligt många fler som jag verkligen uppskattar att ha i mitt liv. Jag tackar er alla, dottern, make, vänner och familj för att ni finns.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket jättefint inlägg. Fick mig att stanna upp lite. Det finns så otroligt mycket att vara tacksam över! Tack för igår också. Jag och Leia låg och tittade på filmen med Lovisa på kvällen och vi skrattar lika mkt varje gång, haha. Om Leia nu får ett syskon ngn gång så har David din dotter att tacka ;) Puss!

Alma och vi sa...

Fina fina du!! Älskar din livsglädje!

PUSSnis

Caroline sa...

Så fint skrivet. Underbart och inspirerande att läsa. Stor kram!

emmademma sa...

Vad härligt Kristiina! Du har helt rätt i det du säger. Hoppas att allt är bra med er allihopa! Hoppas vi ses snart. Kram kram

Becca-Mamma till Ellen sa...

Vad fint! Njut till fullo :) Puss

Malin sa...

Åh så fint :) man borde berätta hur mycket man uppskattar varandra oftare!

Liw sa...

Härligt att läsa! Du gjorde min dag ljusare vännen! :-)

kram