måndag 31 januari 2011

Igår var jag väldigt effektiv må jag säga. Riktig husfru hahah! ;) Jag gick en promenad, sen dammsög jag och tvättade golven, diskade, tvättade kläder och vek dem, lagade mat och lekte och skötte lillan. Förvisso sov hon c:a 4 timmar sammanlagt. Tog bara ut barnvagnen på balkongen och hon sov så sött där.

Idag har vi fixat pass till Lovisa. Jag ska nämligen flyga till Finland med henne i mars och då behöver hon det. Sen planerar vi att resa någonstans under våren men vi har inte bestämt oss var vi skall åka. Men kortet på Lovisa blev riktigt roligt må jag lova.

Vi har efter det hunnit med att luncha och promenera. Men nu känns Skruttan lite förkyld för hon är ovanligt gnällig och hon är lite snuvig. Hoppas hon hinner bli frisk tills på torsdag när vi skall till babysimmet.

Jahaa, är det så här golvet ser ut...?

3 kommentarer:

Becca-Mamma till Ellen sa...

Awe, vad roligt att ta passkort på dom :) Svårt att förklara att de ska le och titta in i kameran ;) Hihi! Hoppas hon blir av med snuvan. Duktig du är som hunnit med allt det där på en dag! Många kramar!

Anonym sa...

Åh vad duktig du är!

sara - mamma till wilda sa...

hahahah Nä, vår värmepump la av för ett tag sen och vi hade då inte mer än 17 grader i huset. Dessutom snålar vi in på elen så här är aldrig riktigt varmt =( Jo, när vi eldar i brasan, men veden är slut just nu hehehe