torsdag 20 januari 2011

Matstol

Fick en kommentar av anonym som skrev: Matstol redan? Måste för det första säga att jag uppskattar kommentarerna jag får och jag bits inte så lämna gärna namn :). Men svar på den frågan är att ja Lovisa är för liten fortfarande för en matstol men vi tänkte passa på när det var erbjudande. Tyvärr missade vi erbjudandet. Sedan är både jag och maken sådana att vi vill gärna ha framförhållning och ha saker lite i förväg. Alltså vi köpte ju nästan allt innan ens Lovisa föddes. Vi hade tom ersättning ut i fall att. Vi har tom lite kläder för nästa höst ;) Så jag hoppas att du anonym fick svar på din fråga :)

1 kommentar:

Liw sa...

Ni är som mig, vi hade matstol innan Mait föddes, kanske mest för att vi ärvde den, men den stod redo. Även en massa annat som egentligen varit aktuellt att skaffa typ NU ;-)

Jamen jag har blivit zebrarandig efter bristningarna nu när magen växer och benen, ja de når jag med mycket möda och besvär så jag var inte så noga om jag så säger ;-)

Kram och trevlig kväll!