onsdag 9 februari 2011

Hej allihopa! Har varit dålig på att blogga men det verkar vara en trend en gång i månaden...

Lovisa har urinvägsinfektion lilla stackaren men det verkar inte stoppa henne. Däremot är en liten tand som är på väg det som stör henne vissa dagar. I går kväll var hon ledsen över tanden men i nu på morgonen är hon som solskenet själv igen. Min lilla älskling.

Igår kväll kom Emma och Robin över på middag. Vi har inte kunnat ses så det var första gången de såg lite av Lovisa. Tyvärr så lade vi henne tidigt för hon var så ledsen. Jag lagade laxpasta med vitt vin, saffran, grädde, räkor och lite olika grönsaker.

3 kommentarer:

Jessica- Mamma till Melwin sa...

Stackars lilltjejen!! Hur vet man att de har urinvägsinfektion?

Jasså, tand på G redan =) Oj, va tiden går snabbt.. Än så länge är Melwin tandlös och det verkar inte vara någon tand på väg.. Ja, de kan ju vara lite ledsna och febriga mm när tänderna ploppar upp..
God mat =) Tycker du om att laga mat?
Själv tycker jag att det är himla skoj, men har så dålig fantasi!!

Önskar er en skön dag i solen. KRAM från oss

Caroline sa...

Men lilla söta! Hur kan de få urinvägsinfektion? Din mat lät SÅ smarrig! Kram

teddy sa...

Nej, lillskruttan då. UVI är inte alls skoj att ha men skönt att hon ändå verkar vara en glad liten prick.
Vilken underbar kofta hon har på sig!
Underbart att du talar finska med henne. Jag pratade bulgariska med anelia redan i magen och hon skiner också upp när jag pratar.
Hoppas er skrutta kryar på sig nu.
kram ifårn oss