måndag 28 februari 2011

Lovisas pass

Vi skall till Finland på fredag och så kommer vi tillbaka på tisdag. Ska bli så kul att träffa alla vännerna igen och visa upp Skruttan. Lovisa skall äntligen få träffa sin blivande man. Japp hon är redan bortgift till min bästa väns son som föddes 8 dagar före Lovisa ;) Hahah lika bra att ha det bestämt redan. ;)

Jag är lite orolig inför Skruttans första flygresa för hon är förkyld nu. Hoppas hon inte får allt för ont i öronen. Flyger med Norwegian och känner folk som jobbar där. Får se om vi får flyga med dem, skulle vara kul.


Lovisas pass. Hon ser för kul ut och både jag och Anders började gapskratta när vi såg passet. Gullungen!

Jag har blivit utmanad av Rebecca så den utmaningen får vi starta med efter Finlandsresan.

8 kommentarer:

Anna-Mamma till Kevin sa...

We will! :)

Hu då..jag längtar inte tills det är dags å dyka...den biten får mannen ta.. :D

GULLIGASTE PASSFOTOT!!

i min lilla lilla värld sa...

Wildingen var förkyld när vi åkte till Miami och inte ett pip sa hon. Du behöver nog inte oroa dig =)

Va kul med en liten tripp

Hanna sa...

hihi... vilken söt bild! ^^
hoppas flygresan går bra, trots förkylningen... ladda med nässpray och nått att dricka vid start och landning!

kram kram

Liw sa...

Haha, underbar bild ju. Undrar dock hur nöjd hon kommer vara när hon ser den om sisådär 15 år ;-)

Klart du ska vara med!

kram

Jessica-Mamma til Melwin sa...

Nämen sicken liten prinsessa... Vilket underbart passfoto.. Är imponerad att ni fick till ett sådant bra foto på lilltjejen .. Det är ju inte direkt lätt att få de att le på beställning, sitta still med huvudet eller att uppehålla dem att vara stilla...

Men ni fixade det galant.

Jaaa, jag tycker också att det är viktigt med egentid som förälder... Vi hade en toppen kväll och lilleman hade skött sig exemplariskt..

Va roligt för dig att åka HEM till alla väner.... Tror resan kommer att gå bra för er... Tur att det är en rellativt kort resa såhär första gången...

KRAMAR i massor

Caroline sa...

Hon är ju jättesöt på bilden! Påminner mig om att jag måste fixa pass till I snart! Kram

teddy sa...

Ohhh vilket fint kort med eran lilla pärla och vad skoj att hon ska ut och resa.
Kan tänka mig att du stolt kommer visa upp henne för alla.
Hon är helt enkelt bedårande.

kram ifrån oss

Maria sa...

Vad fin hon är!! Tänk att hon redan har ett pass, en egen medborgare lixom =)