söndag 13 mars 2011

Så trött

Ja det är jag hela tiden. Börjar känna av att jag inte får sova många timmar i sträck. Lovisa sover fortfarande bra men oroligare och rytmen har ändrats. Så jag vaknar jätte lätt när hon grymtar till. Sen vill hon ha min uppmärksamhet hela tiden. Hon är i en utvecklingsfas och den ena tanden spökar fortfarande. Kan inte säga att hon är jobbig men mer krävande än vad hon är i vanliga fall. Men bloggen blir lidande.

I fredags gick vi till Etnografiska med några mammor från mammagruppen. Super mysigt var det och mammorna är så trevliga.

Two in one :)
Blev väldigt mycket promenad den dagen men det var bara skönt för vädret var underbart. På kvällen efter gymmet var det det obligatoriska fredagsmyset. Maken överraskade mig med god hämtmat. :)

Igår blev det ännu en gång en långpromenad i det härliga vår vädret. Sen på kvällen åkte vi till Jesper och Sofia och tittade på deras lilla underverk. Så söt liten bebis! Vi åt thai och kollade på mello ;)

Idag kom familjen Thell på besök. Anders jobbade men vi andra åt lunch här i närheten. Det är alltid lika härligt att bara hänga med dem. Vi har inte hittat den gåstolen vi vill ha till Lovisa men vi får låna Leias gamla av familjen Thell. Det blir super! :)

Två älsklingar!
Snart blir det söndagsmys med maken. Han köpte alla mina favoriter i godis och gottis väg. Ajaj men han tyckte att jag förtjänade det... :)

4 kommentarer:

Liw sa...

KÄnner igen det där med lättstördhet och sömn, men som du skriver, utvecklingsfas.

Ingen yrsel idag, väldigt skönt :)

kram

Anonym sa...

Mysigt!

Stina sa...

Det är snart över. Tur att dessa faser inte varar i evighet. Kramar

Anonym sa...

Du förtjänar allt godis i världen. Och alla chokladbollar! Leia var helt lycklig att hon äntligen vågade krama bebisen. Nu heter alla hennes gosedjur Lovisa igen ett tag ;) puss!