fredag 11 mars 2011

Hinner inte blogga :(

Har fullt upp hela tiden. Eller ja jag ordnar väl så att jag har det. Men mycket läkarbesök är också inbokade. Igår så var vi på sjukgymnastik med Lovisa pga hennes platta skalle. Men sjukgymnasten tyckte att vi har gjort allt rätt och att Lovisa är helt normal i sin utveckling så vi behöver inte gå dit någon mer. Hon rekommenderade bara att vi skulle köpa en lekmatta så det gjorde jag igår. Under dagen sprang jag på två före detta kollegor från ortopeden. Jätte kul att prata med dem. På efter middagen hade vi babysim och Lovisa verkligen älskade det denna gång. Hon plaskade och "simmade" hundsim. Dök gjorde hon också 5 gånger och hon var under vattnet rätt så länge. Varje gång hon kom upp till ytan så skrattade hon. Gullungen! Det var sista gången på babysim 1 men vi fortsätter direkt på tvåan för hon gillar det verkligen. Och det är så mysigt att vara där. Efter babysimet fikade vi med Helene och Oskar i Sickla, vilket var trevligt som vanligt.

Snart skall vi åka med mammagruppen till Etnografiska för att titta på Voodoutställningen. Ska bli trevligt. Maken slutar tidigare idag så det blir säkert lite shopping. Vi skall nämligen köpa en gåstol till Lovisa. Hoppas ni får en fin fin fredag och ikväll vill jag uppdatera mig i era bloggar. Kramar från oss!

4 kommentarer:

Becca-Mamma till Ellen sa...

Vad mkt som händer! Försåtr att du inte hinner med bloggen. Vad duktig Lovisa är som dyker :) Hon verkar vara en glad liten tjej. Hoppas hon gillar gåstolen. Den uppskattas verkligen här hemma :) Trevlig helg på er godingar! Kramar

Caroline sa...

Fullt upp för er - härligt! Saknar babysimmet. Vi gick aldrig steg 2 pga dåliga kursledare men ska nog ta tag i det där igen. Det är ju så roligt! Trevlig helg på er!

Stina sa...

Det där med babysim, vi får fortfarande inte dyka. Dom vill att hon ska blunda när man säger tre och det verkar inte Elise vilja. Synd. Ha en trevlig helg. Kram

i min lilla lilla värld sa...

Va härligt att hon gillar babysim. Wilda älskar oxå vatten =)

Tack för dina stöttande ord ang förlossningen <3