torsdag 28 april 2011

Sol i sinnet! :)

Tänk vad lite bra väder kan göra för sinnet! Morgonen började med en familjepromenad. Sen åkte maken till jobbet och Lovisa och jag strosade till babysimmet. Efter det hann vi med en snabbfika med flera trevliga mammor och deras söner ute i solen. Vi går alla på babysimmet och planerar nu att fortsätta att bada tillsammans med våra små. Så trevligt :D

Efter fikat skyndade jag för att träffa Karin, Andreas och deras Lova och en bloggvän Emelie. Det var första gången jag träffade Emelie och så trevlig tjej. Kändes som vi alltid hade känt varandra typ för hon är så avslappnad. Däremot tyckte jag lite synd om henne för det blev mycket snack om barn... Men vi hoppas vi ses snart igen!

Sötnosar, fattas bara sötnosen Lova och Andreas

Lovisa gillade Emelie starkt. Hon typ hånglade upp henne :D haha

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha ja det var en härlig blöt puss jag fick där! Tack för idag var så himla trevligt! Får vi göra om :-) Kram