onsdag 27 juli 2011

Denna dag...



... började inte så bra. Lovisa vaknade ovanligt tidigt 4:30 och vill ha flaskan redan då. Tog henne till oss och efter ett tag somnade vi alla. Sen vaknade vi kl 06:00 av att hon kaskad kräktes. Stackars liten. :( Efter en dusch och lakan byte somnade vi om. Då vaknar jag istället med världens nackstelhet och huvudvärk. Gjorde inte bättre att jag mådde illa också. Men det gick över sen. Min fotled har spökat rejält de senaste dagarna och idag har det varit riktigt illa. Det tråkiga var bara att vi skulle ju träffa Liw och hennes familj men jag ville inte smitta dem om vi var magsjuka. Fast det verkar vi inte ha varit för under dagen har Skruttan haft högfart. Gick och gungade med henne och hon tjöt av skratt. Tjöt gjorde hon också när jag lyfte henne ur gungan. Nu på kvällen har jag fått ett ryck och tvättat båda barnvagnarna och gåstolen. Måste ju göras ibland. Hoppas på mer energi imorgon för då skall jag jobba natt.

1 kommentar:

Caroline sa...

hej Gumman! Tack för kommentaren, det värmde. Ibland blir man personligt påhoppad bara för att man har en åsikt och kommenterar på någons blogg. Märkligt. Ja ja...Gunga är en favorit här med, kan knappt gå förbi en gunga längre...Puh. Det är mycket egen vilja här hemma nu! Tänk vad Lovisa har blivit stor. Inte klokt vad tiden går och det är så roligt att följa er. Önskar att vi kunde träffas någon gång, du kloka kvinna! Kramar!