lördag 11 februari 2012

Mår illa och konstant trött

Jag orkar inte göra någonting. Har varit konstant trött i någon vecka nu. Och det känns som att det blir värre hela tiden. Har bara legat ner igår och idag. Igår mådde jag så dåligt att jag kräktes, idag är det bättre. Anders skall på hockey match sim han har sett fram emot länge. Det tycker jag han skall få gå på. Men han har sett till att vi skall ha det så bra som möjligt och han kommer hem emellan gör att ta hand om Lovisa. Tanken var att han skulle få vara borta hela dagen på roliga aktiviteter men han skippar vissa vilket jag är tacksam för. Men jag tycker att han förtjänar att göra lite roliga saker. Jag funderar på om jag riskerar att få havandeskapsförgiftning. Har nämligen flera symptom. Flera runt omkring mig tror att "Per-Arne" kommer för tidigt. En kär vän i Finland som brukar alltid ha rätt gällande min hälsa varnar nu mig att jag skall ta det lugnt. Clara har också börjat visa intresse av min mage vilket hon gjorde bara några veckor innan Lovisa kom. Nu springer hon efter mig hela tiden. På tal om Clara så har hon varit lugnare på sista tiden så vi avvaktar och ser vart det bär. Vi hoppas på att hon skall må bra och kan stanna kvar hos oss.

Hoppas ni har förstående att jag inte är så aktiv i mitt bloggande nu. Jag kommer inte att försvinna men just nu mår jag pest och pina.

Inga kommentarer: