måndag 13 februari 2012

Sjuka

Ja här fortsätter vi att må dåligt. Vi är alla allmänt trötta. Jag kan inte behålla maten för på nätterna vill den ut igen. Antagligen reflux för bebisen trycket på magsäcken. Lovisa mår nog ändå sämst stackaren. Hon har haft nästan 40 graders feber i helgen och bara velat sova i mitt knä i soffan. Idag är det likadant för den lilla damen. Inte den glada lilla vildingen som vi är vana vid. Nu sitter/ligger vi alla i soffan och bara slappar. Måste vila för att bli bättre. Nedan visar jag den nakna sanningen, alltså bildbevis på eländet.

3 kommentarer:

teddy sa...

Hej hej mina vänner.

Det går tyvärr inte att kommentera på mina mobilinlägg men nu har vi dator igen så då ska det gå bra.

Läser att ni är dåliga. Ush för det alltså. De små blir helt utslagna och som förälder mår man ju inte heller prima :(
Krya på er ordentligt och hoppas du slipper illamåendet snart också.


ps: Fiiiiiin magen är :)

kram kram

Liw sa...

Men sjutton vad drygt! Håller tummarna för att ni får bli friska snart och att bebis flyttar sig från din magsäck så du får behålla maten och kanske kan få lite ork tillbaka.

stor kram

Och jo, det är lagligt att jobba så iom att söndagen inte räknas som ledigdag utan veckovilan ligger vid annan tidpunkt.

Mira sa...

Åh vad jobbigt att ni är dåliga vännen! Hoppas ni snart piggnar till er och att du inte får havandskapsförgiftning.
Se till att vila vila vila så mycket det går.

Massa kramar