tisdag 28 februari 2012

Vår!

Har bakat hela dagen idag och känner mig som en riktig bullmamma! Bakade bröd, kanelbullar och chocolate chip cookies. Maken blev glad när han vaknade. Hade nämligen jobbat natt så han fick en god frukost. Nu sitter jag och njuter utav solen. Så härligt med egen tomt och altan. Det är så lugnt här och fåglarna kvittrar. Vill passa på och tacka för era dina kommentarer. Det värmer om hjärtat. Vissa av er kan jag inte svara utav den enkla anledningen att ni inte har en blogg. Och många av er som har det går det jätte dåligt att svara till med mobilen. Är sällan vid datorn nuförtiden men skall sätta mig ner och skriva lite till er. Jag följer dock er alla på bloglovin! :)

2 kommentarer:

Mira sa...

Jag hade oxå en bakdag igår.. bakade närmare 100 bullar, hihi.
Ella är sjuk så då får man passa på och greja här hemma.. sånt man aldrig hinner med annars känns det som.

Massa kramar

Becka [fotoblogg] sa...

Åh vad fin bild :D
Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!
Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D
Gillar du bilderna - följ bloggen!♥
Kramar♥