torsdag 1 mars 2012

Grodor som hoppar ur munnen...

Jag hade ju tryckfelsnisse som var framme här om dagen. Kan då lika gärna berätta att det är inget ovanligt i min värld. Jag råkar alltid säga något knasigt. Har nog en ganska rå humor och den är väl så pass djupt där inne att jag råkar alltid anspela till något knasigt utan att ens tänka på det. Visst har vi finnar en ganska snuskig humor och rå är den så det är kanske inte så konstigt att jag också är sådan. Tänkte skriva ner lite knasigheter jag har sagt.

För många år sedan jobbade jag på en intensiv avdelning. Skulle göra munvård på en patient som låg i respirator. Säger då till killen som jag jobbade med att om du sprutar så suger jag. Hahah hans ögon poppade ut och han utbrast: Alla killars dröm att få höra. Han höll ju i sprutan och jag i sugen. Blev ganska mycket fnitter och så säger jag: Det här kommer jag att få äta upp. Han svarar: Ska du äta upp det också? 

Japp ett exempel på knasigheter jag kläcker ur mig. Jag och folk omkring mig får skratta ganska mycket iaf. Kommer fler av mina tabbar lite senare.

4 kommentarer:

Karin sa...

Hahaha underbart!

Ellan sa...

Du gav mig nyss ett välbehövligt skratt, tack!!!

Liw sa...

hahahaha. Tack det behövde jag1

kram fina och ja vi kommer gärna och hälsar på er i sommar!

Anonym sa...

Hahahaha så jag skrattar:) Det var rätt ord på lite knasigt ställe kanske men iaf :)
Så ni ska få en liten gosse?
En lillebror!
Härligt.
Vi skickar kramar till er och hopps ni alla mår fint

kram kram