lördag 16 juni 2012

Lovisas förskola!

Pedagogerna på Lovisas förskola är för underbara. Man märker att de genuint tycker om barnen. Lovisa tycker om dem med och om jag råkar säga att vi skall dit innan frukost så vill hon knappt äta. Det tjatas om skor, jacka, keps. Och när hon har dem på sig tjatar hon om att jag skall ta på mig mina skor. Lilla hjärtat.

Igår kom hon hem med en cd där alla barnen sjunger. Så omtänksamt av pedagogerna. Vi satte på den imorse och Gud så gulligt det lät. Lovisa blev till sig och dansade med. Hon gjorde också alla rörelser till sångerna. Roligt för oss att se för vi hade ingen aning om att hon kunde dem.

1 kommentar:

teddy sa...

Så underbart att lilltösan trivs så bra på sin förskola. Det är ju jätet viktigt för mor och far också att de små trivs där.
Anelia är likadan.
Hon vill inte göra annat än att ta på sig jacka och gå till förskolan med en gång... skönisar!
Önskar er en fin start på veckan.
kram ifrån mig