torsdag 7 mars 2013

Sovit gott? Ja!

Natten till igår var katastrofal. Lovisa kaskadkräktes i vår säng. Allt blev blött och hon blev ledsen. Jag drog snabbt bort lakan och kläder, tvättade oss rena och bar in Lovisa i sitt rum. Vi la oss båda i hennes säng för att sova. Men ganska snabbt kaskadkräktes hon igen men på golvet som tur var. Tvättade rent igen, tröstade två barn som var ledsna och fick dem att somna om. Själv lade jag mig soffan och sov som en kratta. Vaknade för minsta lilla ljud för jag trodde att ngn av dem skulle kräkas.

Då bestämde jag mig för att nu ska Harry flytta in till sitt rum. Så inatt var premiär natten för honom i sitt rum. Han har sovit bra. Jag har sovit bra. Resten av familjen har sovit bra. Hittade denna glada herre i sitt rum imorse och nu skiner solen också. God morgon till er alla!





Inga kommentarer: