tisdag 31 mars 2015

Polen

Jag och Anders åkte på en mini weekendresa till Polens huvudstad Warszawa. Jätte vacker stad och otroligt gästvänligt. Vi hade lite otur med väder och flyg men resan var välbehövlig för oss som par. Vi myste med skumpa, choklad och drinkar. Maten var inte det bästa kanske men vi är väl kräsna för vi tycker om mat med kvalité.

Vi flög med Ryan air och hade missat att vi måste checka in själva på nätet före resan. För den missen fick vi betala 1400kr! Jag har aldrig direkt gillat Ryan air för hur dem behandlar sina anställda så detta får mig vilja välja dem ännu mindre. Vi fick iaf priority boarding och satt längst fram. Haha jag har ju velat flyga first clas! ;) hela flygresan var lite som en komedi. Jag blev extra granskad vid säkerhetskontrollen. På flyget behövde jag gå på toaletten men varje gång jag var på väg och det var min tur så blev det turbulens och jag fick sätta mig igen. Till slut lyckades jag iaf ;) när vi hade landat var det en hel hög med fotografer som fotade planet och oss när vi steg av. Ingen aning om varför och flygbesättningen undrade det också.

Vi hade en härlig resa där vi fick tid för varandra och bara rå om förhållandet. <3

Inga kommentarer: