måndag 9 januari 2017

Nytt jobb

Jag har börjat på mitt nya jobb för 1,5 vecka sedan. Annat att jobba privat istället för landstinget. Det är spännande och lärorikt samtidigt som det är rätt tufft då arbetsplatsen är helt ny.

Barnen har gått på andra förskolor och fritids för ihopslagningar över julen. Det har varit rätt meckigt med bara en bil och fritids på ena sidan Tullinge, förskola på ett annat och mitt jobb på ett tredje. Vissa dagar har jag promenerat och pulsat i snön i 1,5 timmar vilket resulterade i stora skavsår.

Jag har även hittat en ny hobby och gör smycken utav pärlor. Jätte kul!




I helgen var det svinkallt så jag och barnen var ute bara en kort stund då de fick åka pulka på tomten.

Under helgen har Lovisa och Harry gett mig frukost på sängen varje morgon. När blev mina raringar så stora? 

Hos oss bakar en pepparkakor efter julen ;) 

Inga kommentarer: