fredag 2 oktober 2009

Läppförstoring

Jag brukar göra läppförstoringar. Inte sånna stora ankläppar som vissa har fått för sig att det är snyggt. Utan jag bara fyller på lite och nu är det dags igen. Jag tar också botox men det gör jag för att jag har migrän och botoxen hjälper verkligen. Nu väntar jag bara på att min kompis som gör det åt mig ska ha tid. Han är väldigt duktig och skulle inte ha gjort allt det här om jag inte kände honom. Kan varmt rekommendera killen, duktig läkare är han också.

Visst folk kan tycka att det är ytligt att tänka på sitt utseende. Men för mig är det mer så att jag tycker om det estetiska och skönhet är alltid kul att titta på. Jag gillar allt som är vackert, tycker om att ha det fint hemma, vara på fina platser, se vacker konst osv. Det ger ro i själen. Så samma gäller utseende för mig, jag mår bra om jag känner mig fin. Jag gör det för egen skull och ingen annans. Eller jo kanske för min man skull men han gör samma för mig :)

2 kommentarer:

MiaLisa sa...

Jag håller med dig. Men är inte människor som förraktar det ytliga lite dubbel i sin natur? Alla bryr sig om yta, en ghotare t.ex bryr sig om att se ut som andra ghotare. Det är lika ytligt. Alla människor är ytliga oavsett om dom vågar erkänna det eller inte. Oftast är människor bara bittra när dom slår ned på andra lite mindre bittra. :-)

Keeya sa...

Japp så är det! :)