torsdag 10 juni 2010


Hasseludden var underbart. Både maken och jag njöt för fulla muggar. Jag gick på gravid behandling och det var skönt. Fick inpackning för magen :) Jag verkligen älskar spa!


Igår träffade jag söta Mia och vi shoppade lite. Heh kan inte låta bli, man vill ju vara fin fast man är gravid ;) Sen åt vi lunch på Stureplan. Synd bara att vi inte kunde njuta av vår vin lunch som vi tycker så mycket om. Som Mia säger, jag är ju så preggo ;)


Idag var jag hos ögondoktorn och det såg mycket bättre ut nu. Känns skönt att det är bra iaf och ett orosmoment mindre. Även Clara var hos doktorn, eller rättare sagt vetrinären. Hon fick ett vaccin och så tog vi blodprov på henne för att se om hon har antikroppar mot rabies. Hoppas hoppas för då får hon EU-pass. Stackaren hon såg så frågande ut när provet togs och hon blödde så mycket. Men hon tog det väldigt bra ändå och stretade inte emot för mycket. Under tiden jag var hos doktorn och Clara var hos vetrinären så försökte Anders och en rörmokare instalera en ångbastu hos oss. Gick inte så bra. Duschen funkar i alla fall men vi får se om vi får i gång ångan också. Återstår att se...

Inga kommentarer: