torsdag 30 september 2010

Bakat igen

Ja här boas det för fullt. Skulle fortsatt med städningen i babyrummet idag men istället åkte vi och storhandlade på willys. Haha alltid lika roligt ;) Men skillnaden idag med vårt storhandlande är att vi planerar vad vi ska äta och handlar efter det. Mer ekonomiskt än att bara köpa vad man får för sig. Tidigare har vi varit tvungna att kasta bort en massa och det är så dumt och onödigt!

När Anders gick på pappaträff passade jag på att baka äppelmuffins. Som vanligt följer jag inte helt receptet. I receptet ska man bara lägga i äpplena men jag stekte dem med smör, socker och kanel innan jag blandade ihop det med smeten.


Nu är Solen (Anders barndomsvän Daniel) här och hjälper till med att hänga upp projektorn i taket. Jag är väl inte så nöjd med att ha en stor koloss hängandes i taket men visst är det kul att titta på filmer med den. Efter att de har satt upp den så ska vi fika.

1 kommentar:

emmademma sa...

och förresten.. Tro mig.. Du ÄR för hormonell för den videon på min blogg. Men kanske.. kanske det är värt tårarna också?