torsdag 30 september 2010

Oooih man tackar!

Fick denna award av en fin tjej Anna som äger en fin blogg.

När man fått denna award skall man berätta tre saker som står en närmast om hjärtat:

1. Min dotter som skall snart födas
2. Min kära make
3. Mina härliga vänner

Och så ska man lägga upp en bild man tycker om så jag väljer vårt bröllopsfoto för det var en härlig dag med nära och kära.


Och så ska awarden skickas vidare till 5 bloggare:

Karin,  Estelle,  Emma,  Sara och floosan

Det finns så många bloggar jag tycker om och läser dagligen så det var inte lätt att välja ut vissa. Men jag rekommenderar er att läsa bloggarna som kommenterar i min blogg för de är alla duktiga och söta tjejer.

Återigen stort tack till Anna! <3

3 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Roligt att du blev glad! Meningen det!:-)

Vilket vackert bröllopsfoto!!

kramen

sara - mamma till wilda sa...

Tackar tackar. Jag lägger upp den i bloggen så sfort tid finnes =)

Va glad jag blev hihi

Jessica sa...

Bedårande bröllopsfoto =) Hoppas du och lilltjejen i magen mår toppen. Sart är det dax fr er också... Nervös???

Själv går man runt nu och väntar på känningar som inte tycks vilja komma, inte nu i varje fall..

Trevlig kväll önskar jag er alla tre (fyra med lillvovvn) hih