torsdag 16 september 2010

Paket på posten

Söta Karin hennes Andreas skickade ett paket till oss på posten.


Så fint inpakterat. Inuti låg allt detta:


En stor mängd med fina saker för bebisen och för mig som ska amma. Tycker att det är lite gulligt att det fanns också ett litet godis paket. Karin måste komma ihåg hur det känns att gå höggravid hemma och vänta bebis.

Men det roligaste var nog ändå boken! Haha höll på att dö av skratt!




Men så klart så ska det ju börjas tidigt ;) Stort tack för presenterna!!!

11 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Såna vänner vill jag oxå ha hihihi

Karin sa...

Haha det var den presenten Andreas valde och tyckte var klockren till dig :D

Bloggande 4barnsmamma sa...

Var får man tag boken!!:)

floosan sa...

haha såna vänner är guld värda, pekboken var ju klockren

Karin sa...

Jag köpte den i en butik som heter sprall, men den finns på nätet. Tror freshmilk.se säljer den.

Karin sa...

nej förlåt, babyshop.se, under leksaker

Anna-Gravid sa...

Vilket bra/roligt paket!

Ja det borde man göra oftare! :-)

Min dag har varit bra! Hoppas diu varit detsamma? kramen

Vi2blir3.se - Malin sa...

Åh vilket mysigt paket =)

Ja de är alltid så mysigt att handla till bebis. Snart ska vi på Ikea då ska vi handla de sista till bebis :)

Estelle sa...

Boken finns på designtorget också, såg den där förra veckan :)

Gulligt av dig karin, massa fint :)

sara - mamma till wilda sa...

Jag längtade oxå otroligt efter att få träna och äta nyttigt. Tyckte dock det var så svårt när jag ammade. Ville inte att det skulle gå ut över mjölken liksom

jessica sa...

Åhhh, härligt med vänner som skickar spdana gåvor.. toppen är de =) härlig pekbok.. Visst skal det börjas i tid =) ha ha ha...

NU har du lite att pilla med... Trevlig helg till er alla tre, hoppas ni får en mysig och fin helg...
KRAMIS