fredag 17 september 2010

Städar

Ja när man är gravid och har foglossning går det inte att städa så snabbt. Gör förbaskat ont men att städa är ett måste. Och jag vill gå igenom skåp, kylskåp, frys, bakom kylskåp, frys, tvättmaskinen, ja ni fattar, åtminstånde 2 gånger per år. När man har hund så blir det så dammigt och jag vill ha rent innan bebis kommer. Men när jag får för ont eller känner mig nere så räcker det att titta på kortet som kom med i gårdagens paket.



Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner! Det är något att vara ytterst tacksam för!

3 kommentarer:

Karin sa...

ehum, var lite stressad när jag skrev ser jag... :S

Madde sa...

Ajaj, min BM sa skarpt till jesper att han minsan fick damsuga och städa hemma nu, tänk på att foglossningarna kan stanna kvar lååångt efter förlossningen om du inte tar det lugnt och det vill man verligen inte Ajaj!! Kramis

Anonym sa...

Tänkte säga samma. David fick göra all städning i slutet, ändå hade jag foglossningstrubbel ganska långt efter att Leia kom. På med skurhandskarna Anders! :) / Mia