söndag 26 september 2010

Söndagen...

Igår somnade jag väldigt tidigt så det resulterade så klart i att jag vaknade tidigt idag. Vi åkte till Mia och David på dubbel födelsedagsfika för att fira deras födelsedagar. Det bjöds som vanligt på en massa gott och återigen föråt jag mig hemma hos dem. Men trots förätandet var det väldigt trevligt. :)

Efter det åkte vi till Globen och tittade på flytta utomlands mässan. Svärmödrarna var med oss. Vi är intresserade att flytta utomlands någon gång. I alla fall för ett tag. Eller att man investerar i något slags boende utomlands. Men men vi får se. Än så länge är det bara drömmar.

Middagen åts på Park in hotell här i Sjöstaden med bådas föräldrar. Åter igen föråt jag mig. Haha jag antar att jag förbereder mig för förlossningen... ;) Vi fikade sen hos oss och så klart så skulle man ha äppelpaj också ;) Men söndagen har varit både trevlig och mysig.

Anders pappa Klas, Anders mamma Kaisa och min mamma Marja.


Hemmagjord äppelpaj och capuccino.

Inga kommentarer: