fredag 17 september 2010

Tända ljus

Jag har inte skrivit det i bloggen men vi har haft många motgångar denna sommar. Massa små och vissa större och jobbigare. Nu fick vi en till. Så man börjar ju undra lite vad det är som händer? Jag vill inte gå djupare in i vad det är men har med jobb att göra, eller att saker går sönder, min hälsa, relationer osv osv. Så ingenting med bebisen som tur är. Men vi kommer att klara oss igenom det. Vi ger inte upp och som Anders säger det kan ju vara så att det ger oss en spark i baken. Och jag tror på att allt kan alltid bli bättre. Vi tänker inte låta oss bli deprimerade för det :)

Min vän som är medial sa att vi skulle tända lila ljus så det har vi gjort. Kan ju inte skada och mysfaktorn blir ju hög med tända ljus. Vi har också myst med vofflor och snart ska vi äta jordgubbar, choklad och chips. Och så ska vi titta på någon mysig film. Livet är rätt gott ändå, man ska bara lära sig att vara lycklig för stunden.

8 kommentarer:

Estelle sa...

Usch gumman, vad är det som har hänt?

puss

Jessica sa...

Rätt tänkt... beklagar alla motgångar.. Men jag beundrar din positiva energi kring att leva vidare......

STOR KRAM TILL ER OCH MYSIG KVÄLL =)

floosan sa...

Tur att ni har varandra!

Anna-Gravid sa...

jobbigt med mycket motgångnar!
Men ni kommer gå starkare än nånsin ur allting, tänk så!

Å tända ljus dagen till ära! hihi! Det är det hög mysfaktor på!

Ja BM besöken är alltid lika mys och uppskattade. :-)
kramen

sara - mamma till wilda sa...

Tänker på Er

sara - mamma till wilda sa...

Tänker på Er

Eini sa...

Du är stark gumman! Kram

Becca-I väntans tider sa...

Vad jobbigt med en massa motgångar :( Men er positiva inställning kommer hjälpa er igenom det. Snart har ni ert lilla mirakel här också :) Styrkekram!