torsdag 14 oktober 2010

Morgonstund har guld i mund

God morgon på er allihopa. Jag måste säga att jag har sovit otroligt skönt i natt. Vaknat bara en gång. Maken har kramats med mig hela natten och sen snodde han min plats ;). Så jag gick upp kl 6:30.

Nu har jag bara levande ljus och ska äta frulle strax. Väntar bara på att kaffet är klart. Kan tillägga att listan inte fungerade på oss. Nope, ingen bebis ännu inte! Hon är envis hon. Vi ökade till och med på listan och var och shoppade lite. Köpte en amningstopp och maggördel till mig. Maggördeln har jag hört skall hjälpa magen att dra ihop sig snabbare efter förlossningen. Det måste man ju bara prova.

Vill tacka er att för era fina kommentarer! Ni gör mig så glada.

Bilden är googlad.

2 kommentarer:

floosan sa...

Låter som en mysig start på dagen. Tyvärr har jag inga knep körde övertid med båda kram

Anna-Gravid sa...

Ja man gör ju det. Men man känner ju sig så himla stor och otymplig med vätska i hela kroppen som gör så att man rör sig som en flodhäst! :-D

Skönt att du fått sova bra!

Kram