torsdag 14 oktober 2010

Sockerkaka

Dagarna ser ganska lika ut för oss. Efter att maken har ätit sin frukost går vi på långpromenad med vovven. Det är så härligt väder idag så vi njöt av att vara ute. Efter det åt vi lunch och jag tog en kort siesta medan maken fixade med sina papper.

Nu har jag bakat en sockerkaka. Som vanligt följde jag inte receptet fullt ut. Utan jag tillsatte lite mer smör, socker och citronkoncentrat. Svärföräldrarna skall komma strax för en fika.



Nu börjar jag bli trött på att vänta! Vill att Skruttan ska komma nu! Jag vill kunna röra mig obehindrat igen och gå ordentliga långpromenader. Vill sniffa på bebis och gosa med henne. Tycker att det är långtråkigt att bara gå här hemma. Är ju som sagt van att jobba och plugga heltid. Nu är det bara att vänta... Tips någon? För att komma igång med förlossningen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha sex! Så mkt ni (han) orkar ;) Eller be BM om en hinnsvepning. Och pilatesbollen kan vara värd att prova. Puss! /M

Madde sa...

säge det samma hade de sen gick slemproppen, väntade 2 dagar hade igen dagen efter gick vattnet... men hade dock sextorka från v 32 och tom v 38 när jag testa ;) kram

Caroline sa...

Hon kommer när det är dags för henne...Njut av din egentid nu, den kommer faktiskt aldrig tillbaka! Så försökte jag att tänka iaf...Och långpromenaderna kommer tids nog men stressa inte, bara njut när hon väl är hos dig. Ha en skön helg!