måndag 1 november 2010

Har du legitimation?

Igår när jag var och handlade på ICA så köpte jag två paket blöjor, termos, vattenkanna, nappflaska, lite mat och lättöl. Nära jag skulle betala hade jag, notera, ICA-kort och rabattkuponger. Ändå frågade kassörskan efter mitt legg. Först fattade jag inte utan gav det bara. Sen började jag att skratta och frågade var det på grund av ölen. Kassörskan log lite, sa ja och att jag skulle ta det som en komplimang. Tacka fan att jag gör det! Jag är 32-årig gift kvinna och dessutom nybliven mamma! :) (Inte för att 32 är så värst gammalt men iaf)

2 kommentarer:

Sabrina sa...

Hahah roligt! :) de är bara att ta det som en komplimang! ;)

& ang förlossningsväskan, blir tokig på att packa den. Vill ha med mig så lite som möjligt såklart, men känns som det är mycket man bara "måste" ha med :)

Vi2blir3.se - Malin sa...

Hahahaha ;-) ja dom är roliga dom där kassörskorna ibland. Jag menar, på systemet kan man ju ta då ser man ju inte ut att vara äldre än 20, men att se ut som 17 - ren förolämpning ^^