tisdag 17 maj 2011

Tiden går i rasande fart.

Känns som att jag har nyss gått upp och nu skall jag snart gå och lägga mig. Inatt fick jag sova ut för maken tog "nattpasset". Inte så mycket att göra förutom ngn gång kanske ge nappen eller klappa kinden. Hon får sin flaska mellan 5-7 så den tog maken också. Han matade henne då i soffan så att jag fick sova ostört. När jag gick upp gipp maken och lade sig igen för en lite stund. Då passade jag på att mata Lovisa och sen laga frukost till oss. Vi gick sendan en powerwalk runt Sjöstaden.

Efter lunchen åkte vi till Kungenskurva och handlade lite smått och gott till hemmet. Köpte nya sommriga gardiner till vardagsrummet. Känns kul att variera sig lite med nya textilier. Förstår inte riktigt vad det är men känns som att alla runt omkring mig är så trötta och går i ett töcken. Det gör vi Röjermans med skall ni veta. Helt slut är vi fast vi har haft egentid och fått sova ut. Måste vara någon vårtrötthet i luften. Men men det går över. Tror att det blir bättre när det blir lite varmare igen. :) Lovisa har däremot varit solstrålen själv och glad som vanligt.

Lovisa gillar sitt regnskydd... ;)

1 kommentar:

Jessica-Mamma till melwin sa...

Härligt att man kan turas om och "lösa" av varandra!!! Givetvis får du läsenordet :) skickar de till din Mail på fredag när jag sätter in det!

Hur är det med er?? här hemma är det ÅTERIGEN sjukstuga :( Trist när den ena går om den andra mm.. Men men, hoppas vår älskade lilleman snart är kry igen...

Tack detsamma, önskar även er en bedårande helg. KRAM