torsdag 15 september 2011

Skepparholmen

Idag skall denna mamma få skämma bort sig lite. Jag och en vän Melanie skall till Skepparholmen spa i Saltsjö-Boo. Vi skall sova över där så det blir en massa bad, prat, skratt och god mat. Och få sova ut. Lovisa sover bra men man får gå upp ibland för att ge henne nappen. Och bara det att få vakna av sig själv utan att bli väckt är ju lyx. Min kära make bokade denna lyxdag för oss. Han satt många kvällar och letade efter ett bra ställe. Jag har en bra man som jag älskar!

www.skepparholmen.se

2 kommentarer:

Linn sa...

Åh, sicken lyx!! Det är klart att du ska skämma bort dig, det är vi nog mammor över lag för dåliga på. I alla fall jag! ;-)
Hoppas att ni får en underbar vistelse. Stor kram!

Mira sa...

Men så lyxigt och härligt! Njut nu ordentligt vännen!

Kram!!