tisdag 11 oktober 2011

Lägenhet till salu

Såklart att nu när vi har köpt hus måste vi sälja vår lägenhet. Den är nu till salu på hemnet.



 Lovisa älskar sina fjärilar på väggen. Där fåret står är egentligen hennes säng. Fotografen tyckte det såg för trångt ut på bild så vi flyttade på den.


Såhär städat brukar det inte vara. Haha, det ligger Lovisas saker över allt ;) Nu har vi haft den här minimalistiska stilen så många år att jag har tröttnat på den. Men det var det som passade i lägenheten. Nu vill jag ha lite mer blandat med gamla möbler. Då är blocket ett superbra ställe att hitta fynd på. Varför köpa allt nytt när man kan värna om miljön och spara lite pengar? Och spara pengar kommer vi att behöva göra för vi vet inte hur mycket jag kan jobba. Skall idag till jobbet och prata om ompasering till dagjobb istället. Jag borde ha lyssnat på de kloka och bett om det från första början men är man envis så är man. ;) Men jag mår mycket bättre nu när jag har fått vila och visningarna är överstökade.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Grattis till huset! Det ser helt underbart ut! Och ni har ju jättefint i lägenheten med men jag känner som du. När vi flyttar till hus vill jag också blanda upp med lite gammaldags stil! Kram

i min lilla lilla värld sa...

Jäklar vilken fräsch lägenhet!! Och grattis till huset för sören

Anna-mamma till Kevin sa...

Himla fin lägenhet!:-)