lördag 5 november 2011

Bugaboo Donkey

Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Jag har verkligen underbara vänner omkring mig! Min vän Janis flickvän Gonnie bor i Nederländerna. Hon har ju såklart också blivit min vän. Frågade henne bara hur mycket Bugaboo Donkey kostar där nere. Visade sig att den är flera tusen kronor billigare och hon är mer än villig att fixa den till oss. Det är en timmes resväg från henne och den väger ju att ta med sig på flyget. Men detta är inget problem enligt henne. Hon är mer än villig och sitter nu på nätet och forskar om vagnen. Säger att hon bara tycker att det är jätte kul. Vilka människor man har omkring sig! Så hjälpsamma och vänliga. Jag känner mig verkligen lyckligt lottat. Så hon skall ringa och kolla om den finns på lager och då får vi den redan den 20:e! Annars tar hon med sig den till julen.

Den här helgen jobbar denna familj så Lovisa skall vara hos farmor och farfar. Igår var vi så trötta så vi hade bara lite soffmys och tittade på dokumentärer. Men sen däckade jag.

1 kommentar:

donken sa...

ooo vad snällt! hahaha donkey, det låter ju som mig det. hahaha! är den limegrön? :P
woooh! ;)

haha jag kan mer än gärna pyssla åt er. Fast härhemma då. hihi!
Vill du ha nyhetsbrevet fdrån Donken Designs? Du kan ju välja själv om du vill låna inspirationen, eller köpa nåt snyggt till ert nya. Är det ett hus? Ohh jag vill ha hus... men nu får jag nöja mig med större lägenhet med 2 våningar. OHHH jag hoppas vi får den. isåfall fluttar vi 1 feb. Dagene fetr Doas 1årsdag.-.. timingen kunde ju vart bättre. men man kaaaanske kkan hoppas på tidigare inflyttning. Men då får nån flytta in till OSS snabbt med... för dubbla hyror är INTE nåt vi har råd med...

PÖSS i massor!