lördag 5 november 2011

Allahelgona

Har jobbat kväll och är på väg hem. Jätte trevligt att jobba extra på detta sjukhus! Känner mig alltid så välkommen av kollegorna. Så trevliga och glada. Skall hem och mysa med maken som skickade ett mms till mig nyss. Han hade spelat in vår bröllopslåt . Han sjöng och spelade gitarr så fint. Jag är så lycklig som har en sådan fin man som gör så mycket för vår familj. Älskar honom så mycket och jag vet att han känner likadant.

Idag skall man tända ljus på anhörigas gravar. Önskar att jag kunde göra det på pappas och mormors grav men de är begravda i Finland. Får tända ljus hemma istället och tänka på dem.

1 kommentar:

teddy sa...

Hej hej söta ni.

Ush tackare som har varit dålig i magen. Det är verkligen hemskt att kräkas och inte få behålla något. Men du mår bra nu och hoppas att den håller sig borta i fortsättningen...

Vilken fin make du har som har varit så gullig och spelat in bröllopslåten till dig.
Vi har bra män både du och jag.

Ha nu en riktigt fin start på veckan.

kram från göteborg.