söndag 20 november 2011

Utmaning

Blev utmanad av sötaste Mira.

1. När ingen ser eller hör mig....

Ja vad brukar jag göra? Haha antar att jag tillfället i akt och kliar mig där det kan behövas just då och som man inte vill göra offentligt. ;)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...

Min mobil, nycklar, skor och plånbok.

3. Min blogg heter som den gör för att jag...

Blev kallad så i högstadiet. Uttalas Keija.

4. Om jag vågade skulle jag...

Hmmm jag vågar rätt så mycket så vet inte vad jag skall svara på det. Jag tror att man kan göra precis vad man vill bara man ger sig fan på att det skall funka. Men jag har många drömmar så som: Jobba för EU, bo utomlands ett tag, plugga en massa så som medicin, juridik, historia, språk osv.

5. Om tio år kommer jag att...

Förhoppningsvis ha två friska barn. Jag kommer att jobba för min karriär och satsa på mycket tid för min familj och våra vänner. Ser oss som en lycklig familj med glada barn, bor i hus och båda har jobb vi trivs med. Om man tror på att det skall hända så gör det det. :)

Egentligen skall jag skicka vidare denna utmaning till andra bloggare men jag utmanar er alla som känner er utmanade :)

Inga kommentarer: