torsdag 3 november 2011

Vinterkräksjukan

Japp det drabbades denna mamma utav. Fy så jag mådde. Magen blev halva sin storlek på bara 12 timmar och såklart blev man lite nojjig. Men har känt bebisen idag så nu är jag lugnare. Och ja jag vet att bebisen tar det den behöver men är man gravid och hormonell så är man ;)

Kalaset vi hade i söndags var super lyckad. Lovisa älskade uppmärksamheten och var så glad att alla fina var där och firade henne. Tack alla fina som kom :) Har massa fina bilder som jag vill lägga upp men datorerna bråkar. Skall lägga upp dem senare men jag befarar att det kommer att hända först när vi har flyttat till huset. På tal om det så ser vi så fram emot att fixa och inreda där. Vi skall dit nästa tisdag och då skall vi passa på att hälsa på Lovisas förskola. Vi har haft turen att få plats på ett dagis som ligger bara 300 meter från oss.

Bjuder på en bild på en trött mamma som slappar framför tv:n och en pluggande pappa som syns i bakgrunden.

1 kommentar:

Caroline sa...

Usch, jag fasar för denna kräksjuka! Ha ha visst är det konstigt med de som inte hälsar. Det är förvirrande! Ska ni renovera i ert hus? När flyttar ni? Då kan vi följas åt även när det gäller husköp! Kram på dig!