tisdag 31 januari 2012

Många måsten

Vi har som sagt ganska många måsten. Måste fixa på huset, jag jobbar, Anders pluggar, Lovisa skolas in på förskolan osv. Vi har heller inte orkat ringa veterinären ännu. Gör för ont!

Lovisa trivs jätte bra på förskolan och de trivs med henne. Hon har lärt sig så mycket. Hon har länge dansat men nu har hon nya steg. Snurrar runt och viftar med armarna. Varje dag dansar hon. Idag jammade hela familjen vid matbordet. Nu leker hon med mitt smink och sminkar mig. Tvättar ofta håret på lek. Hjälper med att kasta skräp, plocka upp maten ur kassarna och fylla tvättmaskinen. Hon är en sann fröjd för oss!

Går fortfarande en gång i veckan på ultra. Bebisen mår bra iaf som tur är. Jag börjar känna mig rätt tung fast jag har inte gått upp så mycket. C:a 8 kg och jag är i vecka 30. Den här graviditeten har gått så mycket snabbare. Kom på att jag inte har fotat magen så mycket så nu slänger vi upp ett foto här.

4 kommentarer:

Madde sa...

Gud vad kul att du bloggar igen! :) å vad fin du är med magen riktigt avundsjuk!! Visst är det en underbar tid så mycket som händer, Hugo är en sann fröjd han med min lilla ligist ska hjälpa till med allt han stökar ner ;) kram på er!

emmademma sa...

Oj! Som magen har växt sedan vi sågs! Du är jättefin! Kram

Linn sa...

Vad fin du är i din bebismage!!! Kramar till er!

Mira sa...

Så fin din mage är vännen ♥
Härligt att läsa att det går så bra för skruttan på förskolan oxå!
Ella går ju oxå på förskolan nu - men det är mest jag som har ångest över hennes långa dagar då jag jobbar. Hon är ledsen när vi lämnar men det går snabbt över.

Jag har inte FB alls - har valt att inte ha det då jag tycker att det räcker med bloggandet. Vi får ta och mailas eller byta telenr så vi kan sms:as och höras av den vägen om du tänker fortsätta vara halvdålig på att blogga, hihi.
Kikar ju in här dagligen och hoppas på nya inlägg!

Massa kramar