lördag 31 mars 2012

Hejdå latensfas

Det blev som jag anade. Latensfasen avtog på förmiddagen. Vadå jag är inte bitter nä då! Har bara en förbannad foglossning. Sov dock ngn timma. Fick passa på när skruttan sov 3,5 timme idag. Anders pappa har varit och hjälpt oss att bära och fixa. Så egentligen vore det bra om bebis höll sig tills imorgon natt så skulle vi vara så gott som klara med allt fix. Ja allt fix som vi vill ha klart innan bebis kommer. Har mycket annat fix sen att göra men så är det med hus ;)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Neeej, vad dumt. Kom igen nu bebisen, du ska trilla ut nu. *börjar köra heja-ramsor* Kram på dig!

Ellan sa...

Åh vad drygt, men se det som förarbete som nu är gjort och du får mindre sedan;) Figlossning kan ha en liten fördel till själva förlossningen........det har det gjort för mig. Skönt med lite hjälp i hemmet. Jag inväntar 2 som kommer idag för städ och fönsterputsning så jag kan få lite ro i själen.......syskonbarn som har påsklov och vill tjäna en slant;) nu blir det en aprilbebis för er och så blir det nog här med, kul. Tänker på dig ochönskar all lycka när han vill komma ut, och du vi har redan gjort ett toppen jobb som burit dem i magen i 9 månader;) Kram

Mira sa...

Tänker på er och väntar med spänning här gumman!
Snart så. =)
Stor kram